Oferta all inclusive
- Rezerwacja gwarantowana - zabezpieczenie kartą kredytową
- All Inclusive
Oferta zawiera:
- nocleg w komfortowych pokojach
- śniadanie w formie bufetu szwedzkiego
- 7:00-11:00 od poniedziałku do piątku
- 8:00-11:00 w soboty i niedziele
- 3-daniowy obiad 13:00-15:00
- 2-daniowa kolacja 18:00-21:00
- BAR od 12:00-22:00 (karta skrócona alkoholi)
- dostep do strefy SPA na dachu
- dostęp do siłowni
- parking monitorowany, niestrzeżony
- nieograniczony dostęp do WiFi
Regulamin Pobytu ze Zwierzętami
-
Zgodę na pobyt zwierzęcia w hotelu wydaje Dyrektor Hotelu.
-
Koszt pobytu zwierzęcia w hotelu wynosi od 149 zł za dobę.
-
Tylko zwierzęta domowe mogą przebywać w hotelu.
-
W podejmowaniu decyzji o przyjęciu zwierząt (głównie psów) Dyrektor hotelu będzie brał pod uwagę ich temperament oraz wytresowanie. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne: Pitbull, Rotwiler, Doberman, Dog, Owczarek, Amstaf, Buldog.
-
Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach tylko w obecności właściciela zwierzęcia. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.
-
Właścicieli zwierząt obowiązuje powszechne zasady:
-
zabrania się wprowadzania zwierząt do pokoju zabaw oraz na plac zabaw,
-
Zwierzę może przebywać w punkcie gastronomicznym lub na częściach ogólnodostępnych tylko na smyczy o maksymalnej długości 2 metry.
-
-
Właściciel psów muszą zapewnić posłanie dla swoich pupili.
-
Jeżeli pościel w pokoju w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Dyrektora Hotelu.
-
Właściciele psów muszą natychmiast sprzątnąć nieczystości pozostawione przez psy w otoczeniu hotelu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Hotelu.
-
Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku gdy pracownicy hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenie, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innym Gości, niszczy mienie hotel, bądź może spowodować sytuacje zagrożenia dla siebie lub innych Gości, Dyrektor Hotelu będzie kontaktował się z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęta z hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia.
-
Właściciele są odpowiedzialni za zachowania przez swoje zwierzęta ciszy w hotelu i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilka krotnie skarg ze strony innych Gości, bądź personelu, hotel zastrzega sobie prawdo do usunięcia zwierzęcia z hotelu.
-
Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrektora Hotelu a ich kosztami będą obciążeni właściciele
-
Hotel ma 4 godziny po wymeldowaniu Gościa na sprawdzenia stanu pokoju i ewentualnego obciążenia Gościa na wynikające zniszczenia.


